onsdag 19 september 2018

Vilken härlig dag 🍁🌼

Idag var en helt underbar dag här i Sundsvall - varmt och soligt. Det var så många ute och njöt då vi alla vet att snart bli det kallare...redan imorgon..tyvärr...😢 Men det underbara är att vi verkligen har tur att uppleva alla 4 årstider och i år har verkligen varje kvartal visat sina bästa sidor 😀




Bubben (så kallar jag min hunden) har verkligen haft det helt underbart - bästa med golden är att de älskar alla slags väder - spelar ingen roll, helst blött smutsigt och regnigt om ha fick välja. Han älskar alla dagar - tänkt att vara så nöjd och glad hela tiden, det vore trevligt😎 Men ut kommer man och det är väl bra med det sittande jobb jag har...Ibland sitter man ju 8 timmar på dagen😰




Var idag på stan och det är alltid kul när det händer saker på stan som drar in folk. Den årliga matmarknaden är här igen..De fick verkligen tur med vädret - oftast är det kallt och regnigt men denna vecka är det skönt, man vill verkligen sitta ute, äta och njuta av värmen/solen...
Tyvärr har de väldigt dålig vegetariskt utbud - endast ett ställe erbjöd en vegetariskt maträtt...Så det blev ingen mat för oss...Det blev en vegetarisk pizza istället🍕Det blev överhuvudtaget en bra dag - frukost kaffe med bulle, lunch på MAX halloumi burgare och middag pizza...Tur jag har hunden så jag är tvungen att röra på mig🏃

Sen såg jag att Scorett har utförsäljning...😞Det nog kan betyda att de stänger...Och 
Royal Design hade 70% på de få varor som var kvar..Var förbi och gav beslag på två försäljnings möbel som jag kan tänka mig ha på salongen, få se om de återkommer...😀
Men jag tycker att det är otroligt tråkigt...


Det är mycket denna vecka på salongen vilket är alltid härligt..få göra många vackra färger...rött, svart, brunt, lila och grönt är mest efterfrågat 😊 Och franskt såklart - det klassiska och moderna (så kallar jag fade fransk)....
Bjuder på några nya och gamla bilder:






Jag har suttit ihop höst färgkollektion för Aurum Nails  - jag testar alla produkter innan jag släpper de och kan säga att kvalité på dessa färger är nog bäst jag har jobbat med 😍 När färgen täcker perfekt och rinner inte, konsistensen är mjuk och applicering är en dröm, då vet man, att man har gjort bra val 😌 Så håll utkik - snart är de här 😜 Kommer lägga ut färgerna snart...

Men vi hörs och ses igen på söndag! Ha en fortsätt trevlig vecka💜

Puss och kram🙋


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg