söndag 16 september 2018

Nu återupptar jag bloggandet...

...igen😀

Det var flera år sen, rättare sagt 3 år sedan jag skrev ngt här och det känns att jag saknar verkligen bloggandet😅..Jag har ju Insta konto men nu har jag bestämt mig att ha det endast för företagandet dvs det ska innehålla mer Nail Fashion Studio relaterat innehåll. Så här på bloggen kommer ni se mer privata inlägg blandat med naglar och annat jag hittar på😁 Så varje onsdag och söndag kommer ett nytt inlägg. Prenumerera gärna om du vill läsa 💜

Denna vecka har varit en förändrings vecka när det gäller jobb, rättare sagt bakom kulisserna..Jag har bestämt mig att ändra Insta konto till @nailfashion_studio (tyvärr är @nailfashionstudio upptaget, typiskt😅, så se till att verkligen följa rätt konto!!!).... Snart ska ni se mer om allt jag har planerat så håll utkik! Så kom ihåg att följa oss på @nailfashion_studio
Jag kommer nog även ändra bilden här på bloggens första sida men har inte bestämt än vad det bli...

Som många vet men inte alla så har jag ju startat mitt eget märke Aurum Nails - har tagit fram nagelbyggnads produkter och annat tillhörandet för att jobba med naglar och skapa vackra naglar😊
Helt enkelt allt vi behöver för vår vardagliga jobb på salongen.
Det finns inte allt än men det kommer in nya produkter hela tiden. Så det kom flera nya produkter och jag hade inbokat möte/fotning på McGarrett som hjälper mig med proffsiga bilder. Det är otroligt viktigt med fina bilder, och det är också så himla roligt då man känner sig så stolt över sig själv när man tar fram något alldeles eget 😁 Det bli så fint💛 och bra😀
Behind the scenes på McGarett foto studio:




På salongen har det varit också mycket jobb dock har september varit ganska lugn jämfört med andra månader...Men det väl bli mycket snart igen, så är det...
Har gjort mycket höstliga naglar - lite mer jordnära och mjuka toner..Och såklart det klassiska franska och nude naglar (man kan väl kalla nude också klassiska nu då det är många som önskar sig nude)..
Här kommer några bilder:


När man tittade på väder prognosen i fredags lovades det regn men som tur blev det alldeles ljuvlig helg - jag älskar hösten... Krispigt och soligt med vackra färger överallt🍁
Så jag, min man och våran lille bubben Chivas åkte till skogen för att kolla om några gula kantareller fanns - och det fanns massor! Och många andra svamp -- otroligt bra svamp år. Jag hittade till och med svarta trumpets kantareller och de är väl ganska sällsynta här uppe..
Chivas så klart älskar vara i skogen så han ville inte ens åka hem, så han busade iväg från husse när han började närma sig till bilen...😂



Vi hann även fira kompis som hade sin kalas i lördags - mycket trevlig, jag verkligen älskar när det hittas på lekar och quiz, det bli alltid roligt och spännande...lite hjärngympa med skumpa är väl alltid skojigt🙋

Idag är det fint igen så jag ska verkligen utnyttja det fina vädret så mycket jag bara kan, Chivas och jag älskar våra promiser - de är inte långa men de tar tid😅 För att han är nyfiken och vill "läsa sin tidning" och nosa genom alla "uppdateringar" i lugn och ro 🙈 Han är väl en typisk golden antar jag...

Puss och kram - vi ses på onsdag!🙋














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg