torsdag 27 september 2018

Brr...

I måndags var det premiär för dunjacka - alltså det blåste så kallt! Det har varit ganska blåsigt dessa dagar, värst var det i södra Sverige...
Det bli fort mörkt nu, tycker det är tråkigt...Dock skönare när man sover 😊 Mörkare och svalare...

I helgen var det D vitamin helg - det kom massa reklam från olika hälsosidor..Brukar handla mycket tillskott faktiskt så jag är medlem på ganska så många sidor😁 Tycker det är roligt att läsa om tillskott och vitaminer/mineraler. Är ganska säker på att vi få i oss mindre än vi ska.
Just nu har jag i min vardagliga rutiner: D-vitamin med gurkmeja och ingefära; MSM med C-vitamin (det ska nämligen tas tillsammans för bättre upptag) och tillskott för vegetarianer. Sen köpte jag även ren kollagen pulver som är gjord av fisk- sägs vara bra för huden 😀
Kan säga att mitt hår växer riktigt bra nu, tror det är tack vare MSM...


Ikväll var det tjejkväll på In Gallerian - roligt med aktiviteter på stan. Mycket folk, bra erbjudanden..Dock köpte jag inget, behövde inget..Försöker fråga mig - behöver jag det? Oftast är svaret - nej😂

Bjuder på några intervjuer med barn jag läste på Life tidningen 😁


Puss och kram🙋
Hörs på söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg