lördag 16 februari 2013

Steg för steg gel lack (Indigo Hybrid Platinum uv gel)

Här kommer steg för steg gel lack applicering:
1. Förbereder nageln, enkel manikyr
2. Applicerar ett tunt lager base coat
3. Två lager färg
4. I dem flesta fall lägger man på top coat men denna gång gjorde vi lite extra :) vi lade på två lager Illumination gel från Indigo för extra effekt
5. Lite leaopard mönster...och top coat. Voilá!
PS. Allt detta kostade kunden 350:-, håller upp till 3 veckor!

Kommer ni ihåg dessa från tidigare inlägg? Nämligen från 14:e januari? Här är dem efter 4,5 veckor...
Utan någon släpp och jag kan ärligt säga att vi har alltid haft problem med pekfingret på höger hand eftersom det släppte hela tiden! Bara den men nu var det ingen släpp alls! Japp, det fixade jag med Indigo gele - super bra bas gele kan jag säga :) Och idag gjorde vi dessa:
Vi får se hur dem ser ut den 26:e mars :)

Indigo Hybrid Paltinum UV gele kommer in under vecka 13 samt alla underbara gele färger och glitter.

Är du intresserad att kolla på Indigo produkter och prova på hör av dig gärna via mail kristiina@kickiz.com eller på 0704 886676.
Det är kostnads fritt!
Just nu har jag bas produkterna inne - bas gele, bygg gele, camouflage, franska vita och top glans.

1 kommentar:

  1. Snygga leo-naglar!!! Längtar till min tid i mars, mina naglar är katastrof nu, haha! Ha en underbar semester!

    SvaraRadera

Populära inlägg