lördag 23 februari 2013

Dags att ge sig iväg:)

Igår efter jag avslutade min dag på jobbet gav jag mig iväg till systembolaget och köpte flaska vin! Inget märkvärdigt kanske men jag verkligen dricker inte vin men nu kände jag att vill fira min början av semester och göra det sista packningen med känsla att nu har semester börjat :)
 Men sen bli det definitivt Pina Colada drinkar kan jag lova för att jag är mer för sånt -sött är gott! :)
 Så nu är det klart, inte mycket för att spara plats till shopping:)
Och såklart min älskling nackkudde, den är suverän att ha med sig på flygningar - mjuk och skön! En bra investering kan jag säga. Köpte den på min senaste USA resa...
Och sist vill jag säga att även om det är riktigt skönt att ta semester och samla krafter och inspiration för en otroligt spännande vår och sommar kommer jag saknar er :-) Vi ses snart igen!

Kram Kristiina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg