fredag 15 februari 2013

Första satsen av Indigo produkter har kommit :)

Japp, idag fick jag leveransen...



Efter min semester kommer det mera! Färger, gel-lack, underbara hand krämer och ljuvligt doftande oljor...och massa andra nyheter.
Här vill jag visa naglar som är byggda med Indigo och så här såg dem ut efter 7 veckor :)
OBS! Innan hemsidan är klar har jag gjort klart prislista så är du intresserad av produkter maila gärna din e-mail adress så skickar jag den till dig :)

Ha en underbar helg!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är mycket intresserad av vad det är för priser? Utväxterna ser ju riktigt "bra" ut. :)
    Jag jobbar med både LillyNails och REQ idag, hade vart skönt att hitta en gele som alla mina kunder kan ha. (Är en riktigt märkesgalning, vill att allt ska vara i samma märke, haha) :)
    Mvh Sandra

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag jobbar på min webshop och den kommer bli klar nu till helgen.
    Du kan gärna redan nu skicka ditt diplom så jag skickar länk till dig direkt så fort shoppen är klar.
    Har du mer frågor så hör av dig gärna till mig via min mail kristiina@kickiz.com
    Ha en trevlig helg!
    Mvh,
    Kristiina

    SvaraRadera

Populära inlägg