fredag 25 september 2009

Oj.Oj,Oj...

.... nu var det länge sedan jag bloggade! Jag har inte gjort många dekorerade naglar denna vecka mest naglar med fransk manikyr, det är det som jag gör mest. Här i alla fall kommer en bild på naglar som är gjorda med svart och silver glitter gele.



Häromdagen var jag ute i skogen igen med "lilla" Zarga.



Det är så härligt att gå med henne då jag känner mig trygg eftersom jag verkligen gillar att gå långt in i skogen, där finns det massor med svamp. Och nu kan jag presentera min favorit svamp -dadadaaa!



Den heter tegelsopp och ären fantastiskt god att steka med lök. Tyvärr har jag inte hittad många så jag ska ut igen imorgon. Den går att frysa in och äta när som helst. Jag tycker att det är lyxigt att äta svamp mitt i vinter :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg