onsdag 2 september 2009

Flytta till centrala Sundsvall???

Jag har funderat länge och nu har jag bestämt mig för att jobba vissa dagar i centrala Sundsvall. Jag har fått tag på en väldigt fin och fräsch lokal mitt i Sundsvall. Och det bästa är att parkering är GRATIS, så bra lokal är svårt att få tag på! men jag kommer att ha kvar mitt rum i Kvissleby ändå, än så länge i alla fall :-)

Jag var in i lokalen idag och har påbörjat med plockning och städning. Väggarna måste målas om och gammal inredning skall kastas.





Till veckan ska jag åka till Birsta och köpa nya möbler och ny inredning. Det är det som egentligen är kul och jag är väldigt bra på shoppa!!! :)



Och hur mysigt är inte det - kakelung mitt i lokalen...... Den kommer värma mig och mina kunder på dem kalla och mörka vinter dagarna. Mysigt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg