torsdag 7 april 2011

Nu äntligen har jag fått en kollega till min salong!

För att förbättra service och för att kunna få ta emot fler kunder på salongen har jag sökt efter en till nageltjej vilket nu äntligen har jag hittat!
Hon heter Lina Block och kommer att finnas på salongen från och med på måndag. Så ring gärna om du behöver att fixa naglar, vi kommer att försöka ta emot så många vi kan.
Även om det inte finns lediga tider på nätet så ring ändå till mig, ibland kan jag få ett sent återbud och då kan jag ta emot dig. Samt kan du alltid skriva upp dig på återbudslista om du vill komma just till mig så hör jag av mig så fort jag få en ledig tid.

Och nu vill jag visa en bild som är fotad av en proffs fotograf MissJenni:

Och såklart är naglarna gjorda av mig :)

1 kommentar:

  1. Superfina naglar! Kikar in i din blogg så fort du uppdaterar!
    Hoppas allt är bra med dig!

    SvaraRadera

Populära inlägg