fredag 8 april 2011

Blogga mer! :)

Det tänker jag faktiskt göra, har blivit sämre på et men jag har märkt att det är många som läser. Och roligaste är att det många andra nagelteknologer som läser och det tycker jag är riktigt kul! Gärna länka tillbaka till din blogg, det är intressant att läsa.
Det har hänt mycket på salongen och jag har haft mycket att göra. Samt kommer jag åka på en ytterligare kurs. Jag kommer att höja min kvalifikation inom nagelteknologi vilket jag ser verkligen fram emot. Men jag ska skriva om detta mer och visa min fin diplom såklart :)
Här kommer några bilder:



Ha en trevlig helg och hoppas att solen kommer att titta fram!

2 kommentarer:

  1. Jag läser den jämt :) ROligt med kurser, jag vill också gå. VIlka/vart ska du gå? Tipsa gärna om du vet någon bra. Kram Sofia från Örebro.

    SvaraRadera
  2. åh, vilka fina!
    gillar speciellt bild nr 2.

    ps. visa hur du gjort på salongen nu då :)

    SvaraRadera

Populära inlägg