måndag 18 april 2011

Ett oväntad besök..

... fick jag igår. Medan jag var in i badrummet och borstade mina tänder kom min sambo in med den varelse:



När jag vände mig om och såg den så skrek jag allt jag kunde - jag var så rädd, hatar allt sånt som hoppar och kryper! Stackars padda blev döv tror jag :D
Men, men...
------------------------------------------------------------------------------------
Förra vecka kom en kund till mig med sin egen nagellack:
Jag kunde inte tacka nej till att prova måla med Chanel lack, det gör jag inte varje dag :) Den var super bra, lätt att applicera och resultatet blev kanon bra. Finns köpa på Kicks. Kostar drygt 300:-



Idag fick jag prova en ny produkt från NailSelection - Mystic UV Lack (nagellacket som härdas i UV lampa, håller upp till 2 veckor). Idag kom en kund som ville ta bort gele så vi provade en röd färg på henne.

Bästa med NailSelection är att kunden kan köpa med Gel Remover, man måste inte komma till salongen för att lösa upp lacket. Enkelt för mig och kunden, we like :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg