torsdag 15 december 2011

Nyheter på salongen!

Nu har jag tagit in hela Jessica Cosmetics behandlande lack kolletion där finns något för varje typ av naglar . Det finns : torra naglar, sköra naglar, normala naglar, skadade naglar efter konstmaterial eller naglar som skivar sig. Så nu finns lösning för alla typer. Dessutom är det alltid bra att olja naglar och ha en bra fuktgivande handkräm till hands! Inte minst har jag även speciella filar från Jessica som är skonsamma mot skivade naglar.



Känner du att du behöver hjälp så kom bara förbi så hjälper jag dig! Du kan också maila mig om du har några funderingar.

Och för alla som gillar vanilj doft och gillar CND hand lotion! Nu finns det på salongen CND Holiday Luxury Vanilla Collection mini pack som består av tre små flaskor av vanilj doftande hand krämer. Ett fint packet att ge bort till jul!


Såklart säljer jag presentkort! Ett presentkort är alltid en uppskattat gåva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg