måndag 5 december 2011

Glögg...

Jag är ingen speciell glögg drickare, tycker att det är för sött för min smak. Men om jag ser ngt roligt och annorlunda då vill jag testa :) Så när jag såg detta paket med fyra små fina flaskor så vill jag såklart testa:

Och först provade jag den med touch av lime och tyckte mycket om den. Den hade riktigt härligt fräscht eftersmak:

Såg också att man kunde köpa större flaskor också om man hittar favoriten :) Prova du med, jag hittade den på ICA...

Sedan skyltade jag såklart min skyltfönster på jobbet till lite juligare stämning:


Annars har jag inte fått ngn jul stämmning alls än, hoppas den kommer snart, kanske lite snö skulle hjälpa?

1 kommentar:

  1. Själv är jag "tråkig" som bara vill ha Blossas starkvinsglögg :-)
    Va fint du skyltat! Ser mysigt ut!

    SvaraRadera

Populära inlägg