lördag 13 augusti 2011

Man kan inte begära...

... bättre helg än denna - strålande sol och klar blå himmel! Har haft verkligen tur :) För det tackar jag verkligen...
Jag älskar dricka kaffe ute på morgonen och när vi satt imorse med min sambo ute och drack morgon kaffe hade vi trädgård fullt med vackra fjärilar :


Dem är så vackra!
Sedan tänkte jag visa en enkel plock sallad som jag bara älskar att äta på kvällarna (ist för chips och pop-corn ;))
Man behöver bara sallad, lök, sallads ost (t ex feta ost), tomater, cocktail gurka eller kapri, parma skinka och lite Crema Di Balsamico (en härlig söt-sur balsamvinäger ).
Först lägger man sallad, lök, tomater och gurka på en fat eller tallrik:

Sedan tar man sallads ost, jag använde denna osten som är köpt på Lidl. Verkligen god feta ost som har inte alls för mycket salt i:

... parma skinka. ...

... till sist lite balsamvinigär, jag har köpt från ICA...




Mums :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg