onsdag 2 mars 2011

TimeCenter

Ni har säkert märkt att jag har skaffat en online bokningssystem från TimeCenter vilket har visat sig att vara en riktigt klok beslut.
För det första tycker mina kunder att det är väldigt skönt och bekvämt sätt att boka tider själv, man kan i lugn och ro göra det hemma dygnet runt. Kunder kan även själv avboka/omboka tider utan att behöva ringa mig.
Sedan får kunder en sms bekräftelse om bokat tid vilket betydligt minskar uteblivna tider! Det har inte betytt att det har blivit mindre avbokningar men avbokningar sker i god tid innan. Jag kan planera mina dagar och ringa till dem som skulle gärna komma och väntar på första lediga tider.
Så jag skulle verkligen rekommendera TimeCenter för dig som tar emot bokningar för att det är en smidig sätt att få en väl fungerande dag och en bra sätt att minska uteblina tider! Dessutom kan man prova på en månad gratis!
Vill du ta emot bokningar på nätet?
Kolla in onlinebokning från TimeCenter.

En rolig sak hände faktiskt idag - en kund som själv bokade tid på nätet kom idag men hade tid om en 2 veckor :D Men det var en avbokning precis för samma tid så jag kunde ta emot henne ändå.

2 kommentarer:

  1. prova på en månad gratis, vad kostar det sen då

    SvaraRadera
  2. Hej anonym! Du kan kolla priser på www.timecenter.com/sv/. Det finns olika abonnemang man kan välja mellan. Jag har för en användare och den kostar 249:- plus SMS som kostar extra, alla priser finns på sidan.

    SvaraRadera

Populära inlägg