onsdag 16 mars 2011

En dag på Nagelstudio Kickiz :)

Jag försökte ta före och efter bilder att visa hur naglarna håller och hur bra gelen sitter för att det är säkert många som undrar över det. Visst bli det ibland att kund tappar nageln, det sånt som händer :)
Here we go:
Först hade jag kund som bokade tid för nagelförstärkning. Här kommer en före bild:

Tyvärr var längd och form inte som önskat så jag använde mallar och en tipp.
Så blev naglarna när jag var klar:


Fjärde kund gjorde nagelförlängning naturellt och jag glömde fota :( Typiskt.

Och sist kom T som alltid vill ha ngt roligt. Ingen före blid men hon faktiskt tappade en naglen (första gången sedan hon började hos mig ett år sedan men sånt händer). Denna gång valde vi en fin corall färg på den fria kanten med glitter och en liten blomma på ringfingret. Vår fräscht!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg