onsdag 18 augusti 2010

Kaos - vart är kalender???

Idag blev det lite kaotiskt på jobbet eftersom jag hade tappat min tidsbokning kalender någonstans och som vanligt ringde många som ville boka tid, TYPISKT! Fick lite panik faktiskt, tänkte hur ska jag lösa det om jag inte hittar kalendern - har ingen aning ju vilka tider är lediga och vilka ska komma och vilken tid!!! Men till slut hittade jag den, så det kändes skönt men någon pack up ska det fixas eftersom har ofta kalendern med mig så kunder kan ringa när som helst (dock inte senare än 21.00 :D) och boka tid och det bli ju lätt att tappa den. Men det slutade bra....

Sen blev det middag - sushi! Älskar sushi, skulle äta den varje dag :) Jag kan varmt rekommendera sushi från Sushi Bar på Sjögatan 9, alltid fräsch och mycket god...



Och här kommer en bild på dekorerade naglar med folie....



Snyggt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg