tisdag 10 augusti 2010

Dags för STOR REA...

... på min salong.

Priser är från 10:- till 50:-!!!
T ex alla Depend nagellack är endast för 10:-, även den Top Coat som har blivit mycket populär :)
Peggy Sage nagellack endast för 25:- (förr 95:-)
Mascaror som är superbra endast för 50:- (förr 125:-) vissa även för 25:-
Massor av läppennor och ögonpennor endast för 25:-
Fotkräm som är SUPER bra endast 50:- (förr 165:-)
......
Och så vidare, kom gärna förbi och handla det du behöver!

Och glöm inte att jag har erbjudande för nagelförstärkning - i augusti kostar det endast 400:- naturelt; 450:- med franskt och 500:- med glitter!!!

Nu är det dags att spara lite ;)

2 kommentarer:

  1. Hej

    Jag har en fråga som inte har med inlägget att göra. Vad kan man göra om man har naglar som, när de börjar bli lite längre, böjer sig uppåt lite? Tittar jag från sidan på mina så är dem lätt böjda uppåt. Vad kan det bero på o kan man göra nåt åt det eller måste jag leva med det?

    Tacksam för svar.

    Mvh Zarah

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Sådana naglar kallas för skednalgar eller skidbacksnaglar :) Tyvärr är det inte mycket man kan göra. Det går ju korrigera med gele eller ackryl genom att bygga upp naglen och skapa fin form på naglen.

    Du kan läsa lite mer om detta här på http://nagelforum.se/problemnaglar, mycket bra sida!

    Mvh,
    Kristiina

    SvaraRadera

Populära inlägg