lördag 19 juni 2010

Släng....


.... din foundation svamp som du använder för att applicera din flytande foundation och skaffa en riktigt bra foundation borste!

Här ser ni min senaste inköp - en foundation borste i nylon. Finns på salongen för 210:-



Jag blev överraskad, trodde aldrig att jag kommer se sånt stor skillnad! Jag fick väldigt fint, tunt och jämnt resultat och make up satt hela dagen!
Nu kommer jag spara in mer än halva foundationflaskan för att mycket av foundation absorberas in i svampen. Och jag hoppas du vet att man ska inte använda fingrarna för att applicera din foundation, eftersom att på fingrarna sitter oljor och bakterier som du då kletar i ansiktet och det kan förstöra din foundation och hela dagens make up!

Just nu använder jag denna foundation - återuppbyggande foundation som är krämig och samt vårdar huden. Den har berikats med ett aktivt ämne mot ålderstecken som tack vare effektiva solskyddsfilter bevarar hudens ungdomlighet i solen och motverkar torr samt slapp hud. DPHP Sepilift dämpar rynkor, slätar ut huden och ger ansiktet lyster. Kostar 255:- 30ml.



PS! Om du vill ha några av dessa produkter som jag har visat här på bloggen säg till i förväg så jag ser till att dem finns på salongen när du kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg