tisdag 8 juni 2010

Japp...

... nu var A på besök igen och jag fick dekorera :)



Ser ni flaskan? Låt mig presentera ett nytt märke jag har börjat jobba med - Nail Selection. Nail Selection är ett tyskt märke och är ett av Tysklands största nagelföretag. Varför har jag bytt gele? För mig är kvalitet och hållbarhet väldigt viktigt, det vet mina kunder. Jag vill att mina kunder får det bästa och Nail Selection har ett bra och brett sortiment så jag som nagelteknolog kan bygga/skapa naglarna just för dig.
Och det finns massor av nagelvårds produkter som t ex den nagelbandsolja - flaskan som min kund håller. Oljan innehåller Jojoba, avocado, vete, oliv och grapefruit frö olja, vitamin E samt C , och har en effekt för läkande sår. Denna olja är med pipett för bättre hygien. Visst oljar du två gånger per dagen? :)

Nail Selection är lanserat här i Sverige av en väldigt duktig och driven nageltjej Keit som driver salongen Vackra Naglar i Sthlm, du hittar henne på http://vackranaglar.com/. Kolla vilken fin fjäril klistermärke med adress!



Om du är redan på hennes hemsida passa på och kolla på nagelbilder, hon gör otroligt vackra naglar, du bli säkert inspererad :) Ser du några färger eller dekorationer och vill ha liknande så hör av dig, jag jobbar ju med samma märke ;)
Är du själv en nageltjej då rekommenderar jag varmt Nail Selection produkter - hög kvalitet och mycket bra hållaberhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg