onsdag 17 oktober 2018

Oj då...

...missade blogga i söndags🙈 det är nog på grund av det var helt fanatiskt helg - varmt och skönt. 21 grader var det. Man verkligen försöker njuta varje varm dag som mycket det bara går 😊

Idag åkte vi till hundparken med bubben - vi fick vara ensamma typ 2min sen kom massa hundar - denna gång var det stora hundar så Chivas fick leka och springa mycket 😀


Köpte en ny produkt från Garant - grönsaks lasagne, jag tyckte om den så jag kommer köpa den nog igen.
Tyvärr är det verkligen brist på Oatly produkter, deras iKaffe mjölk är den bästa kaffemjölken, krämig och god, men det är svårt att få tag på den nu😟 Undrar om det är havre brist? Den varma och torra sommaren kanske har något med det att göra?

Några naglar från veckan som gått:




Hämtade ut just nu mina MSM kapslar, har hittat verkligen bästa. Köper de från Bättre Hälsa 😊 Köper även deras C vitamin och kan säga att min mage tål de bättre 😅

Idag jobbade jag sent, brukar börja senare också, skönt att göra andra ärenden på en vardag.
Trött nu, ska kolla klart filmen jag började titta på - American Sniper. Baserat på verkliga händelsen, tyvrärr...😣
Puss och kram! Ses på söndag!🙋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg