torsdag 16 maj 2013

Söker en handmodell...

Jag söker en handmodell som ställer upp och låter mig att göra vilken design som helst på sina naglar :)
Du betalar inget för dina naglar, och helst skulle du kunna komma på återbesök varannan vecka för att dina naglar kommer inte vara så hållbara pga längden - jag kommer göra lååånga naglar på dig :)
Men jag har dock ett krav - du måste ha fina naglar med lång nagelbädd. Typ sådana:

Har du längre nagelbädd än dessa är det ännu bättre :)
Så skicka mig ett mail om du intresserad, helst bild på dina naglar också, om det går :)

Och glöm inte gilla min facebook sida:https://www.facebook.com/pages/Kristiina-Nail-Fashion-Salon/336584466450026?ref=hl. då är du med i tävlingen där du kan vinna en kroppslotion Raspberry Lotion från Indigo
Och följ mig på Instagram: kristiinanailfashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg