fredag 12 april 2013

We love Indigo gele och gel lack :)

Det är underbart när man hittar ett märke som man tycker om att jobba med och se att det håller :)
Inte bara för oss nagelteknologer men också för våra kunder - en nöjd kund är det viktigaste för oss, eller hur?
Här kan jag visa några exempel från dagens kunder:
Först en nagelförlängning jag gjorde för 3 veckor sen (3 veckor pga hon har lackade naglar med färg och vill slippa lång utväxt :) ) Här då har jag använt Indigo produkter såklart:)
Efter: Uppbyggd med Indigo gele och lackad med Indigo Hybrid Platinum UV gel noP04
Sedan hade jag denna kund med grön glitter som var hos mig för 4 veckor sen:
Hon lämnade salongen med rosa naglar uppbyggda med Indigo gele, (färg gele no11)....
Jag gillar verkligen jobba med Indigo gel lack eftersom dem är härliga i konsistensen, dem täcker bra och det finns verkligen många härliga färger som helst :)
Vill du prova produkter? Maila mig så får du lösenord till webshoppen. Mail address är kristiina@kickiz.com....
OBS! Glöm inte följa mig på Instagram: du hittar mig som kristiinanailfashion........eller kolla här: http://instagram.com/kristiinanailfashion

2 kommentarer:

  1. dem där "transformers" lacken är helt gelet snygga och kan bli vad som helst beroende vad man har under. BRA! :)

    SvaraRadera
  2. Ja just det, du menar Illumination gele som jag använde på dig sist :)

    SvaraRadera

Populära inlägg