torsdag 3 januari 2013

Första dagen på jobbet...

.. i år :) Så fort jag satt bakom mitt bord kände jag mig som fisk i vatten....Jag älskar mitt jobb!

Häromdagen gick jag genom mitt skåp och hittade massor av diplom som jag har jobbat hårt för och plötsligt slog mig att ingen har aldrig velat se mina diplom?

Egentligen vet jag att diplom bevisar inte att man gör vackra hållbara naglar - det kommer genom hårt arbete och intresse - men det i alla fall visar att man har fått grundläggande kunskaper och vet hur man på säkraste sätt behandlar naglar! Och vet ni om att om man inte har SEYF och SANSA godkänt diplom kan man inte handla säkra och godkända produkter i Sverige?Varje respekterad leverantör/grossist vill se diplom! Visst kan man handla gele på Ebay men det är bara billiga kopior och oftast väldigt dåliga i kvalité...Tro mig - billigt bli rätt så dyrt till slut både för kunden och för nagelteknologen!

Men egentligen ska ju jag själv stolt visa upp dem! Så snart ska jag se till att dem bli fint inramade och upphängda i salongen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg