lördag 1 december 2012

Då jobbade man igen...

..på en lördag. Har haft otroligt ont i huvudet från söndags och tyvärr har det inte gett sig, vet inte vad är men jag har hört att det kan vara sådan virus som går just nu. I alla fall var jag tvungen att boka om vissa kunder pga att man var ju riktigt slut från huvudvärk och det gick inte jobba. Så det enda dagen jag kunde boka dem var på lördag :( Men det gick bra faktiskt... Jag tycker ju om mitt jobb :)

Det var ju riktig kaos ute idag, mycket snö. Tyvärr plogas det väldigt dåligt i centrala Sundsvall. Det var kaos minst sagt.

Men jag tänkte börja dagen i alla fall nyttigt - med fruktost ;) Vanilj socker pannkakor blev det.. Min dotter önskar sig varje helg pannkakor för frukost och det gör jag gärna. Det blir sådan mysig helg känsla med det :)
Vill samtidigt tipsa om nya Milda flytande margarin som smakar som smör. Jag använder den även som fyllning när jag bakar bullar ist för smält smör- väldigt smidigt och smakar gott!
Sen på jobbet gjordes det lite röda naglar :) Lite gårdagens inspiration...fast guld glitter.
Sen bli det ju 1:a advent imorgon så jag täntke baka lite. Åkte förbi Willys och köpte:

Känner mig verkligen duktig som ska baka, hahaha..ibland får man faktiskt fuska lite:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg