torsdag 20 september 2012

You must be so jealous now, Mindy!

Hahaha, vet inte om ni tittar på Hollywood fruarna men i denna säsongens första avsnittet gick Maria Montazami i sina hög klackad Louboutini skor till sin nya vän Mindy med just denna te koppar som enligt henne är det senaste just nu i USA....och var säker att Mindy skulle bli riktigt avundsjuk :)
Tadaa - jag hittade dem!
Här är jag i Troy (en liten stad nära Detroit), USA på Somerset Collection shopping center.


Som några av er vet så var jag i USA förra veckan. Somerset är den finaste shopping stället som ligger närmast Detroit. Troy är en fin rik stad som är stor kontrast mot Detroit som verkligen är stor misär med fattigdom.
Men man kan också ha det fint där. Här kommer lite fler bilder från min resa:
Min säng - den är helt underbar :) Såklart vaknade jag 03.30 hur pigg som helst :)
Frukost min:

 Och min mans - det syns att han har varit längre i USA - en bulle och juice:

 SPA - en riktigt skön upplevelse:
En kväll ute - här gör vi oss redo för en fin-fin restaurang:
På väg hem:
Det är skönt att vara tillbaka hemma. Nästa resan är till Tallinn nu på söndag mot tisdag :) Kankse inte alla vet men jag kommer från Tallinn, Estland så ni få ursäkta min fin estnisk accent.....:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg