fredag 20 juli 2012

Semester v.33 - alltså...

...från den 13:e augusti till den 21:a augusti kommer jag har min super semester :) Alltså 1,5 vecka! Hahaha, men jag kommer VERKLIGEN njuta det! Och som ni vet har jag ledigt på fredagar och än så länge har jag haft tur - vilken dag det var idag!
Solen är helt enkelt underbar - jag fick verkligen förbättra min solbränna med massor av solfaktor kräm på ansikte - har lärt mig använda den nu när jag har fått problem (är det inte lite dumt sätt att lära sig kan man undra men så fungerar människa har jag förstått) med pigment fläckar. Det är ju solen för att så många år har jag inte på axlar :) Min favorit är just nu Lumene Vitamin C+ High Protection Primer med 30spf:
Enkel att använda och dosera, perfekt för mig :) Går ingenstans utan den.....
Vet vet att solen är skadlig men jag vill inte vara vit, jag tycker att lite solbränna är snyggt :) Lagomt är bäst!

Men vad jag egentligen vill säga att boka tid i tid! Det kan bli fullbokat rätt så fort även om man inte tror! Och en gång till - tack att ni väljer mig som eran nageltjej :)

Hahaha, roligt att säga tjej fast man är 30, vägrar säga nageltant! :)

3 kommentarer:

  1. Du är ju bäst! Snabb och ändå riktigt noggrann och proffsig!
    Men, jag har ju lyckats boka en tid hos dig den 15:e, kommer du att jobba då i alla fall alltså?

    MVH,
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej Jessica!

    Tack snälla du!
    Jag kommer att jobba två dagar (onsdag och torsdag) nästa vecka (v.33) trots min ledighet :)

    Kristiina

    SvaraRadera
  3. Woohoo! Tur för mig! Mina naglar är katastrof ;)

    SvaraRadera

Populära inlägg