lördag 3 mars 2012

Vi fortsätter med 20%....

Japp, nu är det sista chansen att få 20% rabatt på en valfri nagelförlängning innan sommar! Så ta chansen   och boka tid nu :)

Dessutom vill jag berätta att vi har vårens färger på salongen - pastell grön, lila, beige, rosa och blå! Och så klart matchande glitter och skimmer... Säg bara till så visar vi! (tyvärr har jag ingen bild just nu att visa men jag lovar att fota nästa vecka).

Om du inte vill ha gele på naglar så finns det stärkande bas nagellackar som är individuellt anpassat efter din nageltyp. Kom in så berättar jag mer och hittar passande lack just för dig!

Kram Kicki.......

1 kommentar:

  1. Skulle du vilja försöka hjälpa mig att tala den här tjejen till rätta: https://www.facebook.com/pages/Sofias-Nagelstudio-Sundsvall/158263657619984?ref=ts hon förstår inte att de hon gör kan skada någon å framför allt skada vårat yrke utan att allt är lugnt å hon gör ett bra jobb.

    Och som alltid så är det riktigt snygga naglar du gör :)

    SvaraRadera

Populära inlägg