måndag 21 november 2011

Danmark...

.. i helgen som var var jag och min älskling i Danmark, Köpenhamn. Jag tycke verkligen om Köpenhamn, en otroligt fin stad. Vi tog lite fika på stan. Jag drack mycket Jul Latte - kaffe latte med kanel och pepparkaka smak:

..Och en härlig snöboll:


På kvällen gick vi till Tivoli som var så otroligt vackert julpyntat, en riktigt mysig promenad blev det där. Det doftade härlig med glögg överallt :)





En riktig härlig helg:) Vi verkligen promenerade mycket, minst 1 mil om dagen, mina ben var helt slut igår:) Men dem i Denmark gillar verkligen att cyckla:


Men innan vi åkte hann jag göra några färg glada naglar :)


1 kommentar:

  1. Åh, Köpenhamn, I love!! Var där i somras och längar verkligen tillbaka!
    Juligt verkar ni haft det iaf :-)

    SvaraRadera

Populära inlägg