måndag 3 januari 2011

Kampanjerbjudande på hårförlängning med tape!

En annan mycket bra erbjudade har Salong Barock!

Förtjockning/ hel hårförlängning för tunt hår: 2500kr (ord. pris 4000kr)
Hel förlängning för normaltjockt hår: 4000kr (ord. pris 5000kr)



Om tape hårförlängning:
Här används 100% äkta remy (rättvänt) hår som sätts fast med hjälp av en dubbelhäftande tejp speciellt framtagen för den här metoden. Tejpen innehåller keratin, som finns naturligt i håret och skadar inte ditt eget hår.
Löshåret kan avlägsnas snabbt med hjälp av ett särskilt medel som finns på salongen.
Håret kan återanvändas, avlägsnas och sättas tillbaka. Håret kan återanvändas så länge löshåret är i gott skick.

För frågor mejla till "dorion@salongbarock.se"
För bokning ring 060- 15 68 00

Passa på, ett mycket bra erbjudande!

1 kommentar:

  1. wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte själv en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste, vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara, detta hår awesome! håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger! utmärkt kvalitet och hållbarhet, är det lätt att arbeta med och upprätthålla

    SvaraRadera

Populära inlägg