tisdag 7 september 2010

SNÄLLA!!!

... ring och avboka tid om du INTE VILL komma! Det är sååå irriterande speciellt om det står kunder på återbudslista och vill så gärna få en tid. Visst händer det att man glömmer tid men det finns sådana som bokar tid för första gången för ett nytt set och sen bara kommer inte och ringer inte heller!? Ring och säg att du inte kan/vill komma, man ha sina orsaker och jag kommer inte fråga varför.....

Samt vill jag tacka dem som ringer och ändrar/avbokar sina tider så fort dem vet att dem inte kan komma eller när dem missar sina tider förstår varför jag debiterar! Tack för ditt förståelse!!!

******

Här i alla fall är en kund som sade att jag fick göra mer eller mindra vad jag vill och då gjorde jag repris på dem blåa som jag gjorde förra vecka. Den där röda färgen är riktig snygg.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg